Celem niniejszej polityki prywatności (dalej Polityka) jest określenie zasad i warunków przetwarzania danych osobowych pochodzących od osób fizycznych (dalej Użytkownik lub Ty), będących użytkownikami sklepu internetowego Polano Meble (dalej Sklep) dostępnego w serwisie internetowym www.polanomeble.pl (dalej Serwis), a także danych osobowych innych osób (w tym naszych partnerów biznesowych i osób ich reprezentujących, kandydatów do pracy i osób, które kontaktują się z nami w innych sprawach), przekazywanych drogą pocztową, elektroniczną, telefoniczną, osobiście w siedzibie Administratora lub w jakikolwiek inny sposób.

Polityka zawiera również informacje dotyczące uprawnień osób fizycznych w odniesieniu do przetwarzania ich danych osobowych.

Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Polano Meble Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Ul. Krowoderska 63b/4, 31-158 Kraków NIP: 5512630652, REGON: 367417454 (Administrator lub my).

Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz.U.UE.L.2016.119.1; dalej RODO).

Kontakt z Administratorem

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz się z nami skontaktować na ww. adres siedziby lub przy pomocy adresu e-mail: sklep@polanomeble.pl

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych, okres przechowywania danych

  1. Korzystanie z konta w Sklepie i dokonywanie zakupów

    • Jeśli założyłeś konto lub zamierzasz je założyć, przetwarzamy dane dostarczone przez Ciebie w związku z założeniem konta oraz dostarczone w toku korzystania ze Sklepu, w tym w toku dokonywania zakupów. Dane te zostały pozyskane bezpośrednio od Ciebie.

    • Przetwarzamy Twoje dane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

  1. realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną w postaci konta i umożliwienia Ci korzystania ze związanych z nim funkcjonalności, w tym składania i realizacji zamówień na oferowane przez nas produkty, obsługi Twoich zamówień oraz ich dostaw (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

  2. realizacji spoczywających na nas obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w tym obowiązku wystawienia dowodu zakupu produktów i prowadzenia dokumentacji rachunkowej dotyczącej Twoich zakupów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,

  3. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na:

      1. prowadzenia analiz procesów zakupowych Klientów Sklepu, dla potrzeb ulepszania funkcjonalności i usług Sklepu,

      2. prowadzeniu przez nas analiz i statystyk, w tym dotyczących korzystania przez Ciebie z konta, dokonywania zakupów i wyboru oferowanych przez nas produktów, dla potrzeb ulepszania funkcjonalności Sklepu i naszych usług, jak również zapewnienia bezpieczeństwa Sklepu,

      3. prowadzenia czynności składających się na usprawnienie i koordynację naszej pracy, w tym prowadzenie wewnętrznych rejestrów (np. ewidencjonowanie korespondencji),

      4. ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami.

    • Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy – założenia konta oraz korzystania z jego funkcjonalności, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości jej zawarcia i wykonania.

    • Dane osobowe są przechowywane:

  1. dane zgromadzone w koncie są przechowywane przez okres Twojego korzystania z konta. W przypadku usunięcia konta wszystkie dane zostaną usunięte niezwłocznie, za wyjątkiem danych niezbędnych do procesu reklamacji i obsługi ewentualnych roszczeń – dane te będą przechowywane do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń wynikających ze zrealizowanych zamówień. W przypadku zaprzestania korzystania z konta, dane będą przetwarzane przez okres 3 lat od daty ostatniej aktywności w koncie oraz upływu okresów przedawnienia roszczeń wynikających ze zrealizowanych zamówień.

  2. dane dotyczące zamówień dokonanych w Sklepie będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania obowiązków podatkowo – rachunkowych wynikających z przepisów prawa.

  1. Kontakt poprzez Biuro Obsługi Klienta – np. za pomocą infolinii, czatu lub formularza kontaktowego udostępnionego w Sklepie

    • Przetwarzamy Twoje dane kontaktowe i inne dane, które podasz w trakcie rozmowy lub w treści korespondencji. Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Ciebie.

    • Przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na:

      1. obsłudze bieżących kontaktów, w tym rozpatrywaniu Twoich zapytań i udzielaniu na nie odpowiedzi,

      2. zapewnieniu prawidłowej obsługi Klienta, w tym zamówień – na doskonaleniu procesu obsługi Klienta i jakości świadczonych usług, realizacji celów analitycznych i statystycznych związanych z procesem obsługi Klienta,

      3. ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami.

    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne, by udzielić Ci odpowiedzi. Odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała brakiem możliwości obsługi przesłanej przez Ciebie wiadomości i tym samym jej usunięciem.

    • Dane osobowe są przechowywane:

  1. w przypadku, gdy kontaktujesz się z nami przy pomocy czatu, formularza kontaktowego lub w inny sposób – dane osobowe będą przetwarzane przez czas obsługi przesłanej do nas wiadomości;

  2. w przypadku, gdy dane będą przetwarzane dla potrzeb ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu.

  1. Zgłaszanie reklamacji

    • Jeśli zgłaszasz reklamację dotyczącą np. naszej oferty, konta w Sklepie, korzystania z Serwisu lub dokonanych zakupów, dane, które przetwarzamy na Twój temat, stanowią dane niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, w tym dane identyfikujące Ciebie i dotyczące przedmiotu reklamacji, np. zakupionych, reklamowanych produktów. Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Ciebie.

    • Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu rozpatrzenia Twojej reklamacji dotyczącej zakupów dokonanych w Serwisie lub usługi konta, zgodnie z zawartymi umowami (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na obsłudze zgłoszeń naszych Klientów i dbaniu o jakość oferowanych produktów i usług, a także na ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami.

    • Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi w sprawie reklamacji.

    • Dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji i rozliczenia Twojej reklamacji, a także do upływu okresów wynikających z odpowiednich przepisów prawa (tj. do upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych związanych z dokumentacją rachunkową), co może być w stosownych wypadkach przedłużone o okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych.

  1. Prezentowanie ofert Sklepu

    • Przetwarzamy Twoje dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii w związku z Twoim korzystaniem ze Sklepu.

    • Przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na prowadzeniu działań marketingowych poprzez wyświetlanie Ci ofert naszych produktów (reklama kontekstowa).

    • Administrator oraz jego zaufani partnerzy przetwarzają Twoje dane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz tych zaufanych partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego również na prowadzeniu działań marketingowych poprzez wyświetlanie Ci ofert naszych produktów w sposób dopasowany do Twoich zainteresowań, które ustalamy w oparciu o analizę Twojego zachowania i dotychczasowych zakupów (reklama behawioralna). Takie przetwarzanie danych osobowych obejmuje również profilowanie naszych Użytkowników.

    • W ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) prowadzimy także analizy i statystyki dotyczące dostarczania i skuteczności prezentowanych Ci reklam dla potrzeb ulepszania funkcjonalności Sklepu i naszych usług, jak również zapewnienia bezpieczeństwa Sklepu.

    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich niepodanie uniemożliwi prezentację treści w Sklepie, w tym treści prezentowanych w sposób dostosowany do Twoich zainteresowań.

    • Dane osobowe są przechowywane do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu wobec działań marketingowych lub do czasu ustania naszego interesu w prowadzeniu takich działań.

  1. Współpraca z naszymi partnerami biznesowymi

    • Jeśli jesteś stroną zawartej z nami umowy lub zamierzasz ją zawrzeć, dane, które przetwarzamy na Twój temat, stanowią dane kontaktowe oraz inne dane niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Dane te zostały pozyskane bezpośrednio od Ciebie. Możemy pozyskiwać lub weryfikować Twoje dane także przy pomocy ogólnodostępnych rejestrów (np. CEIDG, KRS).

    • Przetwarzamy Twoje dane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

  1. nawiązania współpracy oraz zawarcia i wykonania łączącej nas umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

  2. prowadzenia dokumentacji rachunkowej Administratora dotyczącej współpracy, zgodnie z obowiązkiem prawnym spoczywającym na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającym w szczególności z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,

  3. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na:

  1. prowadzeniu czynności składających się na usprawnienie i koordynację pracy Administratora, w tym prowadzenie wewnętrznych rejestrów (np. ewidencjonowanie korespondencji),

  2. ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami.

    • Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości jej zawarcia i wykonania.

    • Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji i rozliczenia istniejącej współpracy lub nawiązania współpracy w przyszłości, a także do upływu okresów wynikających z odpowiednich przepisów prawa (tj. do upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych związanych z dokumentacją rachunkową), co może być w stosownych wypadkach przedłużone o okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych. W przypadku, gdy nie dojdzie do nawiązania z współpracy, dane osobowe będą przechowywane do czasu podjęcia decyzji o braku współpracy.

  1. Osoby reprezentujące, osoby kontaktowe, pracownicy i pełnomocnicy naszych Klientów lub partnerów biznesowych

    • Przetwarzamy Twoje dane kontaktowe i dane związane z Twoją funkcją lub relacją z podmiotem, w imieniu którego występujesz (standardowo są to: imię, nazwisko, stanowisko, miejsce pracy, służbowy adres e-mail i służbowy numer telefonu, ewentualnie także informacje wskazujące na Twoje umocowanie do reprezentacji podmiotu). Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Ciebie lub otrzymaliśmy je od podmiotu, w imieniu którego działasz. Możemy pozyskiwać lub weryfikować Twoje dane także przy pomocy ogólnodostępnych rejestrów (np. KRS).

    • Przetwarzamy Twoje dane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

  1. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na:

  1. zapewnieniu informacji i kontaktów niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej, w tym nawiązania i realizacji współpracy z podmiotem, w imieniu którego występujesz, jak również obsługi i realizacji podejmowanych przez Ciebie czynności,

  2. prowadzenia czynności składających się na usprawnienie i koordynację pracy Administratora, w tym prowadzenie wewnętrznych rejestrów (np. ewidencjonowanie korespondencji),

  3. ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami.

  1. realizacji spoczywających na nas obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w tym obowiązku prowadzenia dokumentacji rachunkowej dotyczącej współpracy z podmiotem, w imieniu którego występujesz, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług

    • Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji współpracy z podmiotem, w imieniu którego występujesz.

    • Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji i rozliczenia istniejącej współpracy lub nawiązania współpracy w przyszłości, a także do upływu okresów wynikających z odpowiednich przepisów prawa (tj. do upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych związanych z dokumentacją rachunkową), co może być w stosownych wypadkach przedłużone o okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych. W przypadku, gdy nie dojdzie do nawiązania z współpracy, dane osobowe będą przechowywane do czasu podjęcia decyzji o braku współpracy.

  1. Udział w rekrutacji

  1. Jeśli odpowiadasz na naszą ofertę pracy:

    • Przetwarzamy Twoje dane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na oferowane stanowisko i wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia, w tym oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata do pracy. Dane te pozyskujemy bezpośrednio od Ciebie.

    • Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest nasz obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); w przypadku podania przez Ciebie danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy, podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Nie żądamy dostarczenia takich danych, jednak ich dostarczenie traktujemy jako równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie.

    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Brak podania danych może jednak uniemożliwić wzięcie udziału w rekrutacji.

    • Dane osobowe są przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, w którym zostały zebrane, lub do czasu wycofania Twojej zgody (w zależności od tego, co nastąpi pierwsze).

  1. Jeśli dostarczasz nam swoją aplikację, lecz aktualnie nie prowadzimy rekrutacji:

    • Twoje dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji i wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia na wolnym stanowisku, w tym oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata do pracy.

    • Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Przesłanie do nas dokumentów aplikacyjnych traktujemy jako równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych w nich zawartych.

    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Brak podania danych może jednak uniemożliwić wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach.

    • Dane osobowe są przechowywane przez okres 1 roku, o ile wcześniej nie wycofasz swojej zgody.

  1. Korzystanie z praw przysługujących zgodnie z przepisami RODO

    • Przetwarzamy dane dostarczone przez Ciebie w celu rozpatrzenia Twojego żądania, jak również dane przez nas posiadane, niezbędne do jego rozpatrzenia.

    • Przetwarzamy Twoje dane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

  1. rozpatrzenia zgłoszenia dotyczącego danych osobowych, zgodnie z obowiązkiem prawnym spoczywającym na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającym z przepisów RODO, w tym przeprowadzenia weryfikacji Twojej tożsamości,

  2. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami, a także obsłudze ewentualnych postępowań administracyjnych związanych z realizacją praw osób, których dane dotyczą.

    • Podanie danych jest konieczne do rozpatrzenia Twojego zgłoszenia, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości jego rozpatrzenia.

    • Dane przechowywane są do upływu okresu przedawnienia roszczeń osób, których dane dotyczą, wynikających z realizacji ich praw na podstawie art. 12-22 RODO (tj. okres przedawnienia roszczeń o naruszenie dóbr osobistych), a także przez okres niezbędny do obsługi ewentualnych postępowań administracyjnych związanych z realizacją praw osób, których dane dotyczą.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Twoich danych osobowych, w zależności od celu ich przetwarzania, są nasi podwykonawcy, spółki powiązane, poczta, firmy kurierskie, ubezpieczyciele, banki, firmy przewozowe oraz inne podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (w szczególności firmy świadczące usługi IT i wsparcia technicznego, współpracujące kancelarie prawne i podatkowe, firmy marketingowe i inne podmioty wykonujące dla nas usługi), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Podmioty te będą miały dostęp do Twoich danych tylko i wyłącznie w celu realizacji swoich zadań i w zakresie do tego niezbędnym.

Dostęp do Państwa danych mogą mieć również uprawnione do tego organy państwowe, w szczególności urzędy skarbowe.

Twoje dane osobowe mogą być przez nas przekazywane do podmiotów mających siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), tj. np. USA do których transfer jest niezbędny do realizacji wskazanych w Polityce celów przetwarzania danych osobowych. Przekazanie danych osobowych poza EOG następuje z zapewnieniem odpowiedniego poziomu ochrony danych, wymaganego przez przepisy RODO, przede wszystkim w oparciu o decyzję Komisji Europejskiej stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony.

Przysługujące Ci prawa

Przysługuje Ci prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,

  • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest nasz prawnie uzasadniony interes – prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją,

  • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na marketingu bezpośrednim – prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych.

W sprawie realizacji przysługujących Ci praw prosimy o kontakt na adres e-mail sklep@polanomeble.pl

Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Wykorzystanie danych osobowych do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania

Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.

Bezpieczeństwo

Zabezpieczamy Twoje dane osobowe przed bezprawnym ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem danych przez osoby nieupoważnione, zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem lub zmianą oraz przetwarzaniem danych osobowych w sposób niezgodny z przepisami RODO.

W celu zabezpieczenia danych stosujemy środki techniczne i organizacyjne spełniające wymogi RODO, w szczególności środki wymienione w art. 24 oraz art. 32 RODO, zapewniające poufność, integralność i dostępność usług przetwarzania przekazanych danych osobowych.

Podmioty powiązane z nami, nasi zaufani partnerzy i zewnętrzni usługodawcy zobowiązali się do przetwarzania danych zgodnie z przyjętymi przez nas wymogami bezpieczeństwa i ochrony prywatności.

Pliki cookies i podobne technologie

  1. Kluczowe informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies (tzw. „ciasteczka”). Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Twoim urządzeniu końcowym (np. telefon, tablet, komputer, konsola) i przeznaczone są do korzystania ze strony internetowej Serwisu. Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu lub oprogramowaniu zainstalowanym w urządzeniu Użytkownika.

Pliki cookies w żaden sposób nie umożliwiają nam dostępu do Twojego komputera (lub innego urządzenia, przy pomocy którego korzystasz z Serwisu) lub informacji o Tobie za wyjątkiem informacji o tym, w jaki sposób korzystasz z naszej strony internetowej oraz danych osobowych, którymi zdecydujesz się z nami podzielić (włączając w to dane osobowe, które udostępniasz nam automatycznie ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki).

Niektóre z plików cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu i w związku z tym nie możesz z nich zrezygnować. Takie pliki cookies są przez nas używane w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest informowanie o naszej działalności przy pomocy serwisu internetowego.

Pozostałe pliki cookies stosowane są w celu poprawy komfortu korzystania z Serwisu, integracji Serwisu z treściami dostarczanymi przez zewnętrznych dostawców lub w celu śledzenia Twojej aktywności dla potrzeb marketingowych, tj. dla potrzeb wyboru i dostarczenia odpowiednich dla Ciebie reklam oraz prowadzenia analiz i statystyk dotyczących dostarczania i skuteczności tych reklam. Innych niż niezbędnych plików cookies używamy tylko, jeśli wyrazisz na to zgodę. Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookies i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. Wykorzystujemy następujące pliki cookies:

  1. Systemowe pliki cookie – techniczne i sesyjne, zapewniające bezpieczeństwo korzystania z serwisu itp. – ta grupa plików cookie jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania naszego Serwisu oraz zapewnienia bezpieczeństwa w korzystaniu z niego (w tym co do: utrzymania sesji Użytkownika po zalogowaniu, uwierzytelniania w Sklepie i dokonywania płatności). Zgodnie z przepisami użycie tych plików cookie nie wymaga wyrażenia zgody odwiedzającego Serwis.

  2. Pliki cookie, które poprawiają komfort korzystania z serwisu www – ta grupa plików cookie umożliwia nam optymalizację działania Serwisu. Dzięki niej możemy zapamiętać Twoje indywidualne wybory oraz dostarczać treści lepiej dopasowane do Twoich preferencji.

  3. Reklamowe pliki cookies – ta grupa plików cookie pozwala nam oraz naszym zaufanym partnerom śledzić Użytkownika na stronach internetowych, m.in. w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej. Celem ich stosowania jest wyświetlanie reklam interesujących dla poszczególnych Użytkowników i tym samym bardziej cennych dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

  4. Analityczne pliki cookies – ta grupa plików cookie pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy korzystają ze strony, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.

Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje na temat stosowanych przez nas plików cookies, w tym okres ich żywotności:

Cookies

Dostawca

Przeznaczenie

Czas przechowywania

PHPSESSID

Polanomeble sp.z.o.o.

PHPSESSID jest plikiem cookie, który jest używany do identyfikowania sesji użytkownika na stronie internetowej. Sesja jest mechanizmem umożliwiającym zachowanie stanu i informacji o użytkowniku pomiędzy poszczególnymi żądaniami w trakcie jednej sesji połączenia. Ciasto PHPSESSID przechowuje unikalny identyfikator sesji, który jest wymagany do przetwarzania żądań i odpowiedzi pomiędzy przeglądarką a serwerem. Te pliki cookie trwają tylko do momentu zamknięcia przeglądarki.

Sesja

PrestaShop-#

Polanomeble sp.z.o.o.

W tym pliku cookie PrestaShop przechowuje dane umożliwiające utrzymanie otwartej sesji użytkownika. Zapisuje takie dane jak walutę, język, identyfikator klienta i inne informacje niezbędne do prawidłowego działania sklepu.

480 godzin

_x13eucookie

Polanomeble sp.z.o.o.

Zapamiętuje preferencje dotyczące plików cookie.

365 dni

_x13eucookie_consent_hash

Polanomeble sp.z.o.o.

Zapamiętuje preferencje dotyczące plików cookie i osatnio udzielonej zgody.

365 dni

  1. Zarządzanie ustawieniami plików cookies

Na naszej stronie internetowej zazwyczaj wyświetli się komunikat, zanim na Twoim urządzeniu zostaną zapisane pliki cookies. Czasem stosujemy również wyskakujące okienka bądź banery tak, abyś mógł zarządzać plikami cookies. Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies za pomocą przeglądarki (co pozwoli Ci na wyłączenie akceptacji wszystkich lub niektórych plików cookies). Twoja przeglądarka może żądać potwierdzenia zmiany ustawień. Pamiętaj jednak, że włączenie blokady wszystkich plików cookies może skutkować brakiem dostępu do niektórych części naszej strony internetowej.

W poniższych linkach znajdziesz informacje z najpopularniejszych przeglądarek internetowych, jak samodzielnie zarządzać plikami cookies podczas przeglądania strony internetowej:

  • Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647

  • Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox

  • Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plikow-cookie-w-przegladarce-microsoft-edge

  • Apple Safari: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265

  • Opera: https://help.opera.com/en/latest/web-preferences/#cookies

Pamiętaj również, że podmioty zewnętrzne mogą wykorzystywać pliki cookies w celu przeanalizowania, w jaki sposób korzystasz z ich stron internetowych, my zaś nie mamy na to żadnego wpływu.

  1. Narzędzia analityczne i marketingowe stosowane przez nas i naszych zaufanych partnerów

Pamiętaj, że osoby trzecie (w tym oraz Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia, dalej Google) mogą wykorzystywać pliki cookies i podobne technologie do gromadzenia lub odbierania informacji z Serwisu i innych miejsc w Internecie i używać ich do świadczenia usług pomiarów i targetowania reklam. Zarządzając ustawieniami plików cookies, możesz zdecydować, czy wyrażasz zgodę na gromadzenie i wykorzystywanie informacji do targetowania reklam.

  • Google Analytics

Serwis korzysta z Google Analytics, które jest internetowym narzędziem do analizy statystyk serwisów WWW i analityki internetowej dającym wgląd w ruch danych Serwisu, dostarczanym przez Google. Wykorzystujemy to narzędzie w celu tworzenia statystyk dla potrzeb dostosowania zawartości naszych stron internetowych do preferencji Użytkowników i ich ciągłej optymalizacji. Możesz zapobiec instalacji plików cookie, stosując odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej. Możesz też zapobiec gromadzeniu przez Google danych zbieranych za pomocą plików cookie oraz dotyczących korzystania z Serwisu, instalując w wyszukiwarce dodatek blokujący osadzanie skryptów Google Analytics dostępny tutaj https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Więcej informacji na temat Google Analytics znajdziesz tutaj https://support.google.com/analytics/answer/6004245. Z uwagi na wykorzystywanie narzędzia Google Analytics, dane osobowe pozyskane w związku z korzystaniem ze strony mogą być przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przekazywanie danych osobowych odbywa się w takim przypadku w oparciu o standardowe klauzule umowne zawarte przez Administratora z dostawcą narzędzia. Zachęcamy Cię do zapoznania się z treścią umowy dotyczącej przetwarzania danych osobowych https://business.safety.google/adsprocessorterms/, w tym treścią standardowych klauzul umownych https://business.safety.google/adsprocessorterms/sccs/ będących jej elementem. Informacje o tym, jak Google wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji swoich partnerów, dostępne są na stronie https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

  • Google AdWords

Jest to narzędzie, które umożliwia mierzenie skuteczności kampanii reklamowych, w tym pozwala na analizę gromadzonych danych. Google Ads pozwala na wyświetlanie naszych reklam osobom, które w przeszłości odwiedziły Serwis. Informacje na temat przetwarzania danych przez Google w zakresie Google Ads dostępne są tutaj https://policies.google.com/technologies/ads.

Zmiany Polityki

Dokonujemy systematycznego przeglądu Polityki, w związku z czym zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania w niej zmian. Jeżeli dostrzeżesz, że treść Polityki wymaga aktualizacji, prosimy o taką informację.

Data ostatniej aktualizacji Polityki: 24.04.2024r.



Ładowanie...